Sper ca cei care mi-au simtit lipsa sa se bucure

Acum in octombrie se fac trei ani de cand am inceput sa scriu aici. Ultimele lucruri le-am scris daca nu ma insel cam acum un an.
De curiozitate am luat articolele la puricat. Unele mi-au placut, altele mi-au lasat un gust amarui…

Vreau sa scriu din nou aici. Pentru asta o sa fac un pic de curatenie. N-o sa ma apuc sa sterg lucrurile care-mi displac sau cu care nu mai sunt de acord. Doar o sa tai randurile. Cine are rabdare si timp de pierdut, poate sa se chniuie sa le citeasca. Cu indulgenta, sau fara, dupa cum o simti.

In astia trei ani, dupa cum era si firesc, m-am transformat. Nu pot spune daca in bine sau in rau, tot ce pot sa sper e ca in bine. Asta, pana la urma, doar timpul o va decide.

Atat acum. Pana la viitorul articol, va doresc sa fiti voiosi si fericiti si cu dragoste in suflete.

Lasă un răspuns

