poate-aşa

vine ziua mea aş vrea să nu am o zi şi să nu stiu că există timp poate aşa mi-ar fi mai uşor să umblu dintr-o parte în alta prin cotloanele minţii poate de data asta aş putea chiar să ating iarba pe care o văd sau să zbor prin norii care mi se arata
ma gândesc că scriu aici fără rost dar nu-mi vine să mă mai opresc poate tot scriind aşa oi reusi să dau afară din

mi-ar plăcea să scriu pictând şi să pictez scriind şi literele mele să capete forma şi culoarea pe care o au imaginile ce mă bântuie
poate odată atingând un om va trai o clipă din sufletul meu
poate aşa mi-ar mai lua din povara asta care mă chinuie intrun mod ciudatsi poate asa m-as simti si eu mai libera si-as putea sa-mi iau avant inspre soareodatacu muzica ce ma invaluie
si poate asa m-as odihni sub copacul din varful dealului care-mi apare faraincetare in minte si ma ispiestecuperfectiumea umbreisale de acolo din departere de pe dealul insorit introzifierbinte de vara cand iesdin apa lacului cu mal parfumat
simasplimba prinfiecare livadainsorita caremi iesencale cand ma uit pe geamul trenului
siasrade intro copilariefara de sfarsitcu joaca inpraful drumuluisi picioaredesculte inbaltile lasate de vijeliadeabia trecuta

Lasă un răspuns

